Karen is een doelbewuste, betrokken en enthousiaste marketingduizendpoot. Zowel strategisch als tactisch heeft zij de afgelopen 15 jaar veel gedaan en bereikt. Van het bedenken van strategische plannen, de implementatie van omnichannel formules, de optimalisatie van customer experience, tot de begeleiding en uitvoering van complexe online projecten. Met vrijwel alle denkbare off en- online kanalen. Naast een brede en solide achtergrond in marketing- en communicatie, heeft zij een grote passie voor digital marketing.
Leiden, maar ook uitvoeren.
Karen heeft meer dan 8 jaar management ervaring. Als leidinggevende en projectleider weet zij mensen te motiveren om samen de beste resultaten te bereiken. Karen vindt het daarnaast belangrijk om ook inhoudelijk bij te blijven in het vakgebied. Zij doet daarom ook graag nog diverse hands-on projecten. “Persoonlijk ben ik van mening dat je zo veel beter als sparrings-partner voor je team of klant kunt optreden, omdat je goed op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen.”
Van strategie tot uitvoer.
Karen’s kracht ligt met name in strategische plannen om te zetten in concrete projecten. “Ik help organisaties door hun wensen in kaart te brengen en inzicht te geven hoe ze hun bedrijfsdoelstellingen of strategie kunnen doorvertalen naar een solide (online) aanpak. Hierbij staat de persoonlijke klantreis altijd centraal. Met als uitgangspunt het creëren van geweldige klantervaring, tevreden en betrokken klanten – en daarmee ook een beter resultaat. Ik opereer daarbij graag op het snijdvlak van marketing, IT en online.”
Allround ervaring.
Sinds januari 2016 is Karen begonnen als zelfstandige met B-digital. Daarvoor heeft zij meer dan 15 jaar bij diverse B2C en B2B organisaties als Reggefiber, KPN en SmartDocuments gewerkt. Verder heeft zij ook meerdere jaren in het buitenland internationale werkervaring opgedaan.