2019
mei 10, 2019
Meer rendement contentmarkting B-digital

Meer rendement uit contentmarketing

Met contentmarketing kun je veel bereiken: naamsbekendheid, vindbaarheid, thought leadership, klant-loyaliteit en meer conversie. Hoe pak je het aan?

april 28, 2019
ongrijpbare klanten

Ongrijpbare klanten bereiken

Met alle beschikbare (online) informatie kanalen, de overload aan boodschappen en communicatie worden consumenten steeds selectiever en ongrijpbaarder. Hoe kun je daar als organisatie mee om gaan?

maart 24, 2019
B-digital customer journey optimalisatie

Optimale customer journey in 6 stappen

Als je de klant centraal stelt, is het in kaart brengen van de customer journey vaak de eerste stap. Hoe zorg je er voor dat deze excellent wordt. En hoe zorg je voor een naadloze en consistente ervaring? 6 tips.

februari 20, 2019
B-digital stel de klant centraal

Hoe stel je de klant centraal? 6 tips

Veel organisaties hebben de ambitie om iedere klant, zo persoonlijk mogelijk, op het juiste moment, willen bedienen via de kanalen van zijn voorkeur. Maar hoe stel je nu echt de klant centraal? 6 tips uit de praktijk.

2016
mei 14, 2016
brander wines klantbeleving

Klantbeleving bij een doosje wijn

B-digital persoonlijke ervaringen: Hoe brander wines een mooie klantbeleving en fans creëert bij het leveren van een doosje wijn.